Afrikaans
Forum rules
The global forum rules are found here.
NOTE: posts in this section are not counted towards your total.
The global forum rules are found here.
NOTE: posts in this section are not counted towards your total.
-
- Registered User
- Posts: 17269
- Joined: 26 Feb 2007, 02:00
- Contact:
Re: Afrikaans
ons team build is die week so ons gan van woensdag af na n lodge toe
- Tribble
- Registered User
- Posts: 88465
- Joined: 08 Feb 2007, 02:00
- Processor: Intel Core i7-4770K CPU@3.50GHz
- Motherboard: ACPI x64-based PC
- Graphics card: GeForce GTX 780 Ti
- Memory: 16GB
- Location: Not here
- Contact:
Re: Afrikaans
Ag nee dis lekker - geniet dit maar
Dink aan ons wat moet werk
Dink aan ons wat moet werk
-
- Registered User
- Posts: 17269
- Joined: 26 Feb 2007, 02:00
- Contact:
- Tribble
- Registered User
- Posts: 88465
- Joined: 08 Feb 2007, 02:00
- Processor: Intel Core i7-4770K CPU@3.50GHz
- Motherboard: ACPI x64-based PC
- Graphics card: GeForce GTX 780 Ti
- Memory: 16GB
- Location: Not here
- Contact:
Re: Afrikaans
Dis goed - dan kan jy alles vir ons vertel
-
- Registered User
- Posts: 17269
- Joined: 26 Feb 2007, 02:00
- Contact:
- Tribble
- Registered User
- Posts: 88465
- Joined: 08 Feb 2007, 02:00
- Processor: Intel Core i7-4770K CPU@3.50GHz
- Motherboard: ACPI x64-based PC
- Graphics card: GeForce GTX 780 Ti
- Memory: 16GB
- Location: Not here
- Contact:
Re: Afrikaans
Ja rub it in why don't you.
Vandag gaan lank wees
Vandag gaan lank wees
-
- Registered User
- Posts: 8346
- Joined: 10 May 2006, 02:00
- Processor: Intel i5-3750
- Motherboard: Gigabyte
- Graphics card: nVidia GTX 550Ti
- Memory: 8GB Jetram
- Contact:
Re: Afrikaans
Ek raak mos nou vir julle lekker geirriteerd met Sybaritic.
Order 'n GTX660 vir R1700. Good price, as dit 'n typo was, hulle los.
Sê vir my die ding gaan eers die 28e ship. Okay cool nice. 1e Maart mail daai auto update ding van hulle my, nee die kaart is uit stock uit en hulle kan nie meer kry nie, hulle stel die een voor vir R2700. Sê vir hulle dis fine, maar ek gaan nie die extra R1000 betaal nie. Hoor niks. Gister mail die MD my, hulle kan vir my die een kry vir R2700. Sê vir hom hulle communication kort werk want ek het al die eerste reply. En sê toe weer, ek gaan nie die extra R1000 betaal nie.
Nou nog niks gehoor nie. Hoekom vat dit so lank om op 'n email te reply?
Order 'n GTX660 vir R1700. Good price, as dit 'n typo was, hulle los.
Sê vir my die ding gaan eers die 28e ship. Okay cool nice. 1e Maart mail daai auto update ding van hulle my, nee die kaart is uit stock uit en hulle kan nie meer kry nie, hulle stel die een voor vir R2700. Sê vir hulle dis fine, maar ek gaan nie die extra R1000 betaal nie. Hoor niks. Gister mail die MD my, hulle kan vir my die een kry vir R2700. Sê vir hom hulle communication kort werk want ek het al die eerste reply. En sê toe weer, ek gaan nie die extra R1000 betaal nie.
Nou nog niks gehoor nie. Hoekom vat dit so lank om op 'n email te reply?
-
- Registered User
- Posts: 14085
- Joined: 06 Oct 2004, 02:00
- Location: Location, Location...
- Contact:
Re: Afrikaans
DR, ek kry jou baie, baie jammer... As jy daai R1700 klaar neer gesit het, het ek slegte nuus vir jou...
-
- Registered User
- Posts: 8346
- Joined: 10 May 2006, 02:00
- Processor: Intel i5-3750
- Motherboard: Gigabyte
- Graphics card: nVidia GTX 550Ti
- Memory: 8GB Jetram
- Contact:
Re: Afrikaans
Ek het. Laat weet my wats die slegte nuus...
-
- Registered User
- Posts: 14085
- Joined: 06 Oct 2004, 02:00
- Location: Location, Location...
- Contact:
Re: Afrikaans
Wel, daar is 'n rede hoekom ons nie meer daar koop nie- hulle service is non-existent. Gewoonlik wat hulle doen is 'n credit net eenvoudig jou rekening wat jou forseer om daai geld te gebruik op iets anders of om meer geld by te sit om dan soos in jou geval 'n ander gfx kaart te koop.
'n Pel van my het letterlik in die orde van R50 000 se goed by hulle gekoop oor 'n kwessie van 'n paar jaar- as dit nie meer was nie. Mens sou dink daai tipe kliente sal jy ten minste effort voor insit om hulle uit te help wanneer 'n produk foutief is. Aikona. Maande en maande se gesukkel net om basiese kommunikasie reg te kry was 'n nagmerrie. Dit het naderhand uit geloop op 'n gevloek en geskruuery op hulle eie forum, wat seker nie die beste manier is om iets te probeer uit sorteer nie, maar dis wat die uit enide van die storie was.
'n Pel van my het letterlik in die orde van R50 000 se goed by hulle gekoop oor 'n kwessie van 'n paar jaar- as dit nie meer was nie. Mens sou dink daai tipe kliente sal jy ten minste effort voor insit om hulle uit te help wanneer 'n produk foutief is. Aikona. Maande en maande se gesukkel net om basiese kommunikasie reg te kry was 'n nagmerrie. Dit het naderhand uit geloop op 'n gevloek en geskruuery op hulle eie forum, wat seker nie die beste manier is om iets te probeer uit sorteer nie, maar dis wat die uit enide van die storie was.
-
- Registered User
- Posts: 8346
- Joined: 10 May 2006, 02:00
- Processor: Intel i5-3750
- Motherboard: Gigabyte
- Graphics card: nVidia GTX 550Ti
- Memory: 8GB Jetram
- Contact:
Re: Afrikaans
AG flip. Ek het nie lus of tyd hiervoor nie. Hulle mors eintlik net my tyd. Dink jy ek gaan vinniger feedback kry as ek op hulle forum kla?
-
- Registered User
- Posts: 8346
- Joined: 10 May 2006, 02:00
- Processor: Intel i5-3750
- Motherboard: Gigabyte
- Graphics card: nVidia GTX 550Ti
- Memory: 8GB Jetram
- Contact:
Re: Afrikaans
Het dit op hul forum gepost. Kom ons kyk wat sê hulle.
-
- Registered User
- Posts: 17269
- Joined: 26 Feb 2007, 02:00
- Contact:
Re: Afrikaans
CPA...DarkRanger wrote:Ek raak mos nou vir julle lekker geirriteerd met Sybaritic.
Order 'n GTX660 vir R1700. Good price, as dit 'n typo was, hulle los.
Sê vir my die ding gaan eers die 28e ship. Okay cool nice. 1e Maart mail daai auto update ding van hulle my, nee die kaart is uit stock uit en hulle kan nie meer kry nie, hulle stel die een voor vir R2700. Sê vir hulle dis fine, maar ek gaan nie die extra R1000 betaal nie. Hoor niks. Gister mail die MD my, hulle kan vir my die een kry vir R2700. Sê vir hom hulle communication kort werk want ek het al die eerste reply. En sê toe weer, ek gaan nie die extra R1000 betaal nie.
Nou nog niks gehoor nie. Hoekom vat dit so lank om op 'n email te reply?
-
- Registered User
- Posts: 17269
- Joined: 26 Feb 2007, 02:00
- Contact:
Re: Afrikaans
so pas uit gevind ek gan u vanmiddag na die venue toe.. LOL so dis nog halfdag vir my ook
-
- Registered User
- Posts: 8346
- Joined: 10 May 2006, 02:00
- Processor: Intel i5-3750
- Motherboard: Gigabyte
- Graphics card: nVidia GTX 550Ti
- Memory: 8GB Jetram
- Contact:
Re: Afrikaans
StoneIce, kenny waar is jy hom gemaak wat het en?Kennyisalive wrote:so pas uit gevind ek gan u vanmiddag na die venue toe.. LOL so dis nog halfdag vir my ook
-
- Registered User
- Posts: 17269
- Joined: 26 Feb 2007, 02:00
- Contact:
Re: Afrikaans
lekker goed dit dankie jou metDarkRanger wrote:StoneIce, kenny waar is jy hom gemaak wat het en?Kennyisalive wrote:so pas uit gevind ek gan u vanmiddag na die venue toe.. LOL so dis nog halfdag vir my ook
-
- Registered User
- Posts: 14085
- Joined: 06 Oct 2004, 02:00
- Location: Location, Location...
- Contact:
Re: Afrikaans
DR, ek sou sê hulle forum is dalk die maklikste ja.
-
- Registered User
- Posts: 28520
- Joined: 06 Oct 2003, 02:00
- Processor: Intel i5 650
- Motherboard: Asus P7H55-M LX
- Graphics card: Gigabyte 7850 2GB OC
- Memory: 8GB Kingston DDR3
- Location: In my skin
- Contact:
Re: Afrikaans
Landmark PC stuur het kaart gfx my 7850.
"Every thinking man is a drinking man."
Member of the Barberton Tigers
Member of the Barberton Tigers
-
- Registered User
- Posts: 8346
- Joined: 10 May 2006, 02:00
- Processor: Intel i5-3750
- Motherboard: Gigabyte
- Graphics card: nVidia GTX 550Ti
- Memory: 8GB Jetram
- Contact:
Re: Afrikaans
Sien jy het ook daar gepost. Hoe oud is hulle MD. Want hy gooi darm maar vinnig 'n hissy fit. En die manier wat hy sy besigheid run is shocking.SykomantiS wrote:DR, ek sou sê hulle forum is dalk die maklikste ja.
- Ron2K
- Forum Technical Administrator
- Posts: 9050
- Joined: 04 Jul 2006, 16:45
- Location: Upper Hutt, New Zealand
- Contact:
Re: Afrikaans
Although I didn't quite understand the entire message, some points of my own:DarkRanger wrote:Ek raak mos nou vir julle lekker geirriteerd met Sybaritic.
Order 'n GTX660 vir R1700. Good price, as dit 'n typo was, hulle los.
Sê vir my die ding gaan eers die 28e ship. Okay cool nice. 1e Maart mail daai auto update ding van hulle my, nee die kaart is uit stock uit en hulle kan nie meer kry nie, hulle stel die een voor vir R2700. Sê vir hulle dis fine, maar ek gaan nie die extra R1000 betaal nie. Hoor niks. Gister mail die MD my, hulle kan vir my die een kry vir R2700. Sê vir hom hulle communication kort werk want ek het al die eerste reply. En sê toe weer, ek gaan nie die extra R1000 betaal nie.
Nou nog niks gehoor nie. Hoekom vat dit so lank om op 'n email te reply?
- Sybaritic's customer service is, in my experience, **** pathetic -- everyone I know who has ordered from there has vowed never to do so again due to the fact that the company is apparently run by a million monkeys bashing on a million typewriters (but without infinite time to actually do something useful, such as providing an acceptable level of customer service while reproducing the complete works of Shakespeare in the background). They do generally price themselves lower than their competitors, but the catch is, to me, unacceptable. And this isn't a new trend either; I have a thread on my personal forum dating from 2007 with just how ***** their service was back then (which seemingly haven't changed).
- Don't take their ****** about having to pay the higher price; you should be protected by the CPA. If you would like to warn them about it, that's your prerogative: my approach would be to not bother with the niceties and go straight for the jugular immediately. Because, **** them.
Kia kaha, Kia māia, Kia manawanui.
-
- Registered User
- Posts: 8346
- Joined: 10 May 2006, 02:00
- Processor: Intel i5-3750
- Motherboard: Gigabyte
- Graphics card: nVidia GTX 550Ti
- Memory: 8GB Jetram
- Contact:
Re: Afrikaans
I'm not going to struggle with this company, looking at the responses to negative customer service on their forum, Graeme Simms (their MD) never takes blame. It's always someone elses fault. I'm just going to ask for a refund and go elsewhere.Ron2K wrote:Although I didn't quite understand the entire message, some points of my own:DarkRanger wrote:Ek raak mos nou vir julle lekker geirriteerd met Sybaritic.
Order 'n GTX660 vir R1700. Good price, as dit 'n typo was, hulle los.
Sê vir my die ding gaan eers die 28e ship. Okay cool nice. 1e Maart mail daai auto update ding van hulle my, nee die kaart is uit stock uit en hulle kan nie meer kry nie, hulle stel die een voor vir R2700. Sê vir hulle dis fine, maar ek gaan nie die extra R1000 betaal nie. Hoor niks. Gister mail die MD my, hulle kan vir my die een kry vir R2700. Sê vir hom hulle communication kort werk want ek het al die eerste reply. En sê toe weer, ek gaan nie die extra R1000 betaal nie.
Nou nog niks gehoor nie. Hoekom vat dit so lank om op 'n email te reply?
- Sybaritic's customer service is, in my experience, **** pathetic -- everyone I know who has ordered from there has vowed never to do so again due to the fact that the company is apparently run by a million monkeys bashing on a million typewriters (but without infinite time to actually do something useful, such as providing an acceptable level of customer service while reproducing the complete works of Shakespeare in the background). They do generally price themselves lower than their competitors, but the catch is, to me, unacceptable. And this isn't a new trend either; I have a thread on my personal forum dating from 2007 with just how **** their service was back then (which seemingly haven't changed).
- Don't take their **** about having to pay the higher price; you should be protected by the CPA. If you would like to warn them about it, that's your prerogative: my approach would be to not bother with the niceties and go straight for the jugular immediately. Because, **** them.
- Tribble
- Registered User
- Posts: 88465
- Joined: 08 Feb 2007, 02:00
- Processor: Intel Core i7-4770K CPU@3.50GHz
- Motherboard: ACPI x64-based PC
- Graphics card: GeForce GTX 780 Ti
- Memory: 16GB
- Location: Not here
- Contact:
Re: Afrikaans
Goeie idee
-
- Registered User
- Posts: 28520
- Joined: 06 Oct 2003, 02:00
- Processor: Intel i5 650
- Motherboard: Asus P7H55-M LX
- Graphics card: Gigabyte 7850 2GB OC
- Memory: 8GB Kingston DDR3
- Location: In my skin
- Contact:
Re: Afrikaans
More.
Laas week het ek namens my werk parte bestel by hulle. Hulle kon nie die boks kry wat ek bestel het nie, toe offer hulle my 'n ander een wat R5 duurder is. Eers nadat ons daai R5 betaal het het hulle die goed gestuur, hulle kon ons maar daai R5 afslag gegee het.
Laas week het ek namens my werk parte bestel by hulle. Hulle kon nie die boks kry wat ek bestel het nie, toe offer hulle my 'n ander een wat R5 duurder is. Eers nadat ons daai R5 betaal het het hulle die goed gestuur, hulle kon ons maar daai R5 afslag gegee het.
"Every thinking man is a drinking man."
Member of the Barberton Tigers
Member of the Barberton Tigers
-
- Registered User
- Posts: 28520
- Joined: 06 Oct 2003, 02:00
- Processor: Intel i5 650
- Motherboard: Asus P7H55-M LX
- Graphics card: Gigabyte 7850 2GB OC
- Memory: 8GB Kingston DDR3
- Location: In my skin
- Contact:
Re: Afrikaans
PS, dit was 'n R7.5k order
"Every thinking man is a drinking man."
Member of the Barberton Tigers
Member of the Barberton Tigers